Tikkurila Supi Saunavaha 0.9л
Описание
Восъкът Supi Saunavaha е подходящ за използване върху пейки за сауна, рамки на врати и прозорци.
Защита за дървени вътрешни повърхности на сауни, която съдържа естествен восък. Восъкът за сауна Supi Saunavaha се абсорбира в дървото и образува устойчива на влага и мръсотия повърхност. Supi Saunavaha е воден, естествен восъчен консервант. Абсорбира в дърво, придава гладка, копринена повърхност. Готови цветове: черно, бяло и сиво. Продуктът е оцветен по каталог с цветове на байц и лак на Tikkurila. Инструментът може да се използва и в черно и бяло. Безцветният восък запазва естествения цвят на дървото. Продуктът е с емисионен клас M1. Строителните материали и вътрешните елементи отделят различни химикали във въздуха на закрито, а клас M1 е материал с ниски емисии.
Метод на оцветяване. Пяна валяк, гъба или четка с изкуствен косъм.
Зреене. Без прах след 30 минути. След 24 часа. може да се използва.
Добив 10-13 m2 / l.
Условия за боядисване. Повърхността, която ще се боядисва, трябва да е чиста и суха, с температура на въздуха по-висока от 5ºC и относителна влажност под 80%.
Подготовка на повърхността. Нови чисти дървени повърхности: избършете мръсотия и прах. Леко навлажнете повърхността с водна струя, оставете да изсъхне и шлайфайте дървените стърготини. Отстранете праха от шлайфането.
Стари, мръсни или дървени повърхности, покрити със Supi Saunasoja: измийте повърхностите със Supi Saunapesu според инструкциите, изплакнете обилно и оставете да изсъхнат. Шлифовайте и избършете евентуално образувания прах. Ако нанесете восъка върху остатъците от стар продукт, повърхността ще бъде много по-лъскава, отколкото при нанасяне на необработено дърво.
Не се препоръчва покриването на повърхности, импрегнирани с масло (напр. Supi Laudesuoja) с восък за сауна Supi Saunavaha, ако този слой не е отстранен.
Защитете добре пода преди нанасяне на восък Supi Saunavaha, тъй като този продукт лесно се абсорбира в пролуките между керамичните плочки.
Покритие. Първо, внимателно разбъркайте восъка Supi Saunavaha, като разбърквате от време на време, докато използвате. Нанесете малък слой по посока на дървесното влакно, така че продуктът да се абсорбира равномерно. Тъй като восъкът е много течен, най-лесният начин за нанасяне на подходящ слой е да използвате дунапрен валяк или гъба. Ако нанесете твърде много восък, повърхността ще бъде хлъзгава. Тествайте тонирания восък Supi Saunavaha в зона с ниска видимост, за да се уверите, че цветът е правилен. Крайният нюанс зависи от свойствата на дървото.
Покрийте малките дъски наведнъж, за да предотвратите припокриване, а когато нанасяте големи дъски, покрийте 1 или 2 дъски, за да получите равномерен нюанс. Преди да използвате сауната, загрейте и проветрете добре парната баня.
Грижа за повърхността. Ако е необходимо, почистете не по-рано от 1 месец след боядисването. Почистете повърхността със Supi Saunapesu (съотношение: 1-2 dl почистващ препарат с 5 литра вода).
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.